• Missie
  • Kinder website
  • Familiedag

CMTC OVM Missie

"Onze activiteiten zijn gericht op het welzijn van mensen met vasculaire malformaties zoals CMTC ('Van Lohuizen syndroom') en het bevorderen van het wetenschappelijk onderzoek naar deze aandoeningen."

CMTC Efteling 20090613 007

CMTC activiteiten

Een indruk van de vele activiteiten welke wij ondernemen. Met speciale dank aan Mark Knopfler (Dire Straits) voor de toestemming om zijn muziek te mogen gebruiken!

Member Meeting NL

Ledenvergadering NL 2015

Onze ledenvergadering werd dit jaar op 14 november 2015 georganiseerd in Nederland.
Totaal waren 126 mensen aanwezig uit 10 landen.

jezz

Jongeren Educatie Zeldzame Ziekten

Dit is een speciale website voor kinderen in de leeftijd van ongeveer 10-15 jaar. Hier kun je op ontdekkingsreis door verschillende werelden samen met Amy en Max!

Familiedag 2015 (Efteling)

Op zaterdag 27 juni was het weer zover: de Nederlandse CMTC-OVM familiedag! Dit jaar zijn wij weer naar de Efteling geweest!
Het was een perfecte dag in alle opzichten!

Registreer
als lid

De registratie voor onze wereldwijde ledenvergadering op zaterdag 14 november is open en de voorlopige agenda is beschikbaar! Wij stellen ook een 'smartphone' applicatie beschikbaar binnenkort zodat de meest actuele informatie ook op een 'smartphone' kan worden bekeken. Dit jaar hebben wij weer een geheel nieuw onderwerp!

Informatie en registratie

jezz

Upcoming Events

nov

0808:1111 01-11-2019 - 1010:1111 02-11-2019

anbi aproved

CMTC-OVM @PGOsupport Dank je! Ben weer in buitenland. Volgende week zal ik bellen.
About 18 hours ago
CMTC-OVM @PGOsupport Is het ook mogelijk deze cursus in gecomprimeerde vorm 1 op 1 te doen?
About 18 hours ago
CMTC-OVM Today we have met two families in Bratislava (Slovakia) for personal support. Answering lots of questions and con… https://t.co/eEVOR7ZGAu
dinsdag 20 augustus 2019 21:14