Op zaterdag 14 november 2015 organiseren wij weer onze jaarlijkse ledenvergadering in Nederland. Voor onze buitenlandse gasten starten wij al op vrijdagavond 13 november rond 20:00 uur met een hapje en drankje om alvast kennis te maken. Wij zijn in 2011 gestart met parallelsessies met verschillende onderwerpen en dit bleek een schot in de roos. Dit concept gaan wij ook dit jaar weer toepassen en diverse parallelsessies zijn zo populair dat deze zowel 's ochtends als 's middags worden gehouden zodat zo veel mogelijk mensen deze sessies kunnen bijwonen.

Daarnaast bestaat ook weer de mogelijkheid gratis medische diagnose te krijgen, in een aparte ruimte zodat de privacy is gewaarborgd, door meerdere van onze medisch adviseurs. Het kan raadzaam zijn jaarlijks hiervan gebruik te maken om zodoende de patiënt goed te kunnen volgen.

Dit jaar hebben wij weer iets nieuws! Wij hebben twee professionele masseuses bereid gevonden te masseren. Dit zijn geen sportmassages maar massages volledig afgestemd op degene die de massage ontvangt. Tijdens een korte 'intake' wordt onder meer bepaald wat de behoefte is en welke medische problemen er zijn. Beide dames masseren bijv. ook mensen met kanker.
Meer massage informatie

Wij zullen bepaalde sessies op video opnemen en deze op onze website plaatsen in het gebied dat toegankelijk is voor leden zodat alle leden alsnog de sessies kunnen bekijken.

Voor met name onze leden die uit het buitenland komen hebben wij weer een lage hotelovernachtingsprijs kunnen regelen (inclusief uitgebreid ontbijt buffet) zodat zij tegen zo laag mogelijke kosten onze vergadering kunnen bijwonen. Zaterdagavond organiseren wij ook weer een typisch Nederlands diner voor onze buitenlandse gasten en vrijwilligers.

Voor de kinderen is weer een aparte zaal beschikbaar met allerlei vermaak.

Hotel Leusden (van der Valk)
Philipsstraat 18
3833 LC Leusden
Link naar website Hotel

Wij hebben weer 'last minute' prijzen kunnen regelen. Een twee persoonskamer inclusief ontbijt kost € 84 per nacht. Een drie persoonskamer inclusief ontbijt kost € 99 per nacht. Een één persoonskamer inclusief ontbijt kost € 71 per nacht. Bij deze prijzen komt nog een toeristenbelasting.

Let op: alle sessies zijn zoveel mogelijk zowel in het Nederlands als Engels.

Voorlopige agenda zaterdag 14 november

Tijd   Spreker(s)   Onderwerp
09:30 - 10:00   -   Ontvangst en registratie
10:00 - 10:30   Lex van der Heijden   Verenigingszaken
10:30 - 11:30   Prof. dr. Arnold Oranje   Laser behandeling
11:30 - 12:30    Prof. dr. Suzanne Pasmans (parallel 1)
  (Classificatie) vasculaire malformaties
11:30 - 12:30    Dr. Peter de Laat (parallel 2)    Systemische behandeling van vasculaire tumoren
11:30 - 12:30    Sytze van Odijk (parallel 3)
  23 jaar WEVAR (WEVAR info)
12:30 - 14:00    -   Lunch en onderling kennismaken
  Demo website Jongeren Educatie Zeldzame Ziekten
14:00 - 15:00    Dr. Wouter van der Schaar (parallel 4)
  Interactieve sessie over psychologische kant
14:00 - 15:00    Dr. Cor Oosterwijk - VSOP (parallel 5)
  Expertise centra
14:00 - 15:00    John Wubbe MSc - EPPOSI (parallel 6)   De last van het leven met een ziekte
15:00 - 15:30    Lex van der Heijden   Vragen sessie
13:00 - 16:30   Prof. dr. Suzanne Pasmans
  Prof. dr. Arnold Oranje
  Medische diagnoses
13:00 - 16:30    Astrid van der Does & Josje Rink
15:30 - 17:00    -   Hapje en drankje
18:30 - 20:00    -   Diner met buitenlandse gasten, vrijwilligers en bestuur

Let op: alleen artsen, leden en genodigden hebben toegang tot deze bijeenkomst.

Dit jaar hebben wij ook gratis een 'smartphone' applicatie beschikbaar met de details van onze conferentie. Voer het volgende adres in een Internet browser in jouw smartphone http://my.yapp.us/CJKC69 en volg de instructies. Je ontvangt automatisch updates.