Op zaterdag 15 november 2014 organiseren wij weer onze jaarlijkse ledenvergadering in Nederland. Voor onze buitenlandse gasten starten wij al op vrijdagavond 14 november rond 20:00 uur met een hapje en drankje om alvast kennis te maken. Wij zijn in 2011 gestart met parallelsessies met verschillende onderwerpen en dit bleek een schot in de roos. Dit concept gaan wij ook dit jaar weer toepassen en diverse parallelsessies zijn zo populair dat deze zowel 's ochtends als 's middags worden gehouden zodat zo veel mogelijk mensen deze sessies kunnen bijwonen.

Daarnaast bestaat ook weer de mogelijkheid gratis medische diagnose te krijgen, in een aparte ruimte zodat de privacy is gewaarborgd, door meerdere van onze medisch adviseurs. Het kan raadzaam zijn jaarlijks hiervan gebruik te maken om zodoende de patiënt goed te kunnen volgen.

Becky Gallis, de voorzitter van CMTC-OVM US zal ook aanwezig zijn met als belangrijkste doel zo veel mogelijk te leren van onze organisatie zodat wij optimaal samenwerken met als uiteindelijk doel onze patiënten en hun ouders zo goed mogelijk te kunnen helpen. Haar kleindochter Ellayna is ook aanwezig met name vanwege de permanente medische verzorging die zij nodig heeft en die Becky als verpleegkundige aan haar geeft.

Wij zullen bepaalde sessies op video opnemen en deze op onze website plaatsen in het gebied dat toegankelijk is voor leden zodat alle leden alsnog de sessies kunnen bekijken.

feltingVoor met name onze leden die uit het buitenland komen hebben wij weer een lage hotelovernachtingsprijs kunnen regelen (inclusief uitgebreid ontbijt buffet) zodat zij tegen zo laag mogelijke kosten onze vergadering kunnen bijwonen. Zaterdagavond organiseren wij ook weer een typisch Nederlands diner voor onze buitenlandse gasten en vrijwilligers.

Voor de kinderen is weer een aparte zaal beschikbaar met allerlei vermaak. Dit jaar bestaat ook weer de mogelijkheid om te 'vilten' dat ieder jaar weer een succes is voor kinderen van vele leeftijden.

Hotel Leusden (van der Valk)
Philipsstraat 18
3833 LC Leusden
Link naar website Hotel

Wij hebben weer 'last minute' prijzen kunnen regelen. Een twee persoonskamer inclusief ontbijt kost € 79 per nacht. Een drie persoonskamer inclusief ontbijt kost € 99 per nacht. Bij deze prijzen komt nog een toeristenbelasting.

Let op: alle sessies zijn zoveel mogelijk zowel in het Nederlands als Engels.

Voorlopige agenda zaterdag 15 november

Tijd   Spreker(s)   Onderwerp
09:30 - 10:00 uur   -   Ontvangst en registratie
10:00 - 10:30 uur   Lex van der Heijden   Verenigingszaken
10:30 - 11:00 uur   Becky Gallis (voorzitter CMTC-OVM US)   CMTC-OVM US
11:00 - 11:30 uur   Lydia Handzova
  CMTC-OVM en social media
11:30 - 12:30 uur   Jong volwassene (parallel 1)
  Persoonlijke ervaringen (kinderen)
11:30 - 12:30 uur   Lex van der Heijden & Marco Dings (parallel 2)    Project Jongeren Educatie Zeldzame Ziekten & demo
11:30 - 12:30 uur   Maartje van Hees (parallel 3)
  Medische zorg op afstand met demo
12:30 - 14:00 uur   -   Lunch en onderling kennismaken
14:00 - 15:00 uur   Dr. Wouter van der Schaar (parallel 4)
  Persoonlijke ervaringen (volwassenen)
14:00 - 15:00 uur   Dr. Liesbeth Siderius (parallel 5)
  Kindergeneeskunde
14:00 - 15:00 uur   (parallel 6)   nader te bepalen
15:00 - 15:30 uur   Medisch/psychologisch adviseurs, Becky, Lex   Vragen sessie
15:30 - 17:00 uur   -   Hapje en drankje
18:00 - 20:00 uur   -   Diner met buitenlandse gasten, vrijwilligers en bestuur

Let op: alleen artsen, leden en genodigden hebben toegang tot deze bijeenkomst.